דלג לתוכן הראשי

בלוג

כמה אתם יודעים על שיווק בעזרת סרטון באינטרנט?

מאת: ערן וחניש – מנהל צמיחה ארצית רי/מקס ישראל

כמה אתם יודעים על שיווק בעזרת סרטון באינטרנט?

הידעתם כי שיווק בסרטונים הוא אחת משיטות השיווק החזקות ביותר בימים אלו? האם אתם יודעים כמה חשוב לעשות סרטונים בכדי להצליח בשיווק אינטרנטי?

ערן וחניש – מנהל צמיחה ארצית רי/מקס ישראל

לראיה – בסקר שנערך השנה ע"י איגוד המתווכים האמריקאי (NAR), 72% מקוני הנכסים בארה"ב ראו סרטון וידאו של הנכס באינטרנט לפני שיצרו קשר עם סוכן הנדל"ן המייצג. ועם זאת, רק ל-8% מסוכני הנדל"ן האמריקניים יש ערוץ פעיל ביוטיוב המכיל סרטוני נכסים!

 

איך ניתן להסביר זאת?

הסיבות העיקריות לכך הינן חשש מטכנולוגיה, עצלנות או חוסר מודעות. בעבר היה נהוג לומר שתמונה שווה אלף מילים, ואילו כיום אנחנו יודעים שבשיווק אינטרנטי סרטון שווה אלף תמונות.

אנשים רוצים להרגיש מחוברים אליכם והדרך הטובה ביותר עבורכם לעשות זאת היא על ידי יצירת סרטונים על המוצר או השירותים שלכם.זה לא כל כך קשה ליצור וידיאו טוב בימים אלו, למעשה רוב קטעי הוידיאו נעשים ע"י מצלמה בטלפון סלולארי. טלפון נייד יכול לעשות ועושה את העבודה לייצר לכם תנועה לאתר האינטרנט שלכם וכמובן בסוף להוביל למכירות.

 

למה חשוב כל כך ליצור סרטון?

בואו ניקח דוגמה של סוכן נדל"ן בתל אביב שמנסה להציג את עצמו לקהילה המקומית שלו באמצעות האינטרנט. אם אתם באמת רוצים שאנשים ייצרו אתכם קשר, אתם צריכים לחשוב מחוץ לקופסה ולבדל את עצמכם בעיני הלקוח הפוטנציאלי. למרבית הלקוחות אין סבלנות לקרוא מלל אודות הסוכן או הנכס.סרטון הוא הפתרון!

כדי לקדם את המותג או את השירות שאתם מציעים דרך סרטון וידאו, אתם ממש לא צריכים להיות גוף גדול בעל תקציבי ענק.בעוד הלקוח הפוטנציאלי שלכם יושב בבית בחיפוש אחר נכסים הוא יוכל גם לשמוע, לראות ולהרגיש אתכם בפועל וכמובן לקבל מידע שהוא גם כך מחפש. קידום על ידי סרטוני וידאו מאפשר ליצור עניין גם לתחומים שנחשבים "יבשים".

סרטון יוצר עניין וחוויה אצל הלקוח החיבור הוויזואלי יוצר חיבור רגשי, הוא מרגיש שהוא מכיר אותך ויודע עליך המון.

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר