דלג לתוכן הראשי

בלוג

הסבת מקצוע

מאת: רי/מקס ישראל

הסבת מקצוע

הגעת לגיל שמיצית, זה לא חייב לבוא עם איזה גיל עגול או משבר טראומתי. השגרה שוחקת, המשכורת לא מספקת, המח מתנוון, כבשת את כל היעדים שהצבת לעצמך, הגעת לתקרת זכוכית כזאת או אחרת, או שפשוט נמאס לך, בא לך שינוי, זה בסדר ולגיטימי.

 

טלי עזרא,  בת 56. עד לפני ארבע וחצי שנים עבדה בניהול מערכות חינוך לגיל הרך וכיתות א' – ג', התמחתה בחינוך הבלתי פורמלי ביישובי משגב. הרגישה שהיא רוצה לעשות שינוי פנימי עמוק, לעזוב את עולם החינוך שליווה אותה מגיל 18.

עם המון רעיונות, חששות, פחדים אישיים ומקצועיים, פתחה את הדלת והראש לרעיון חדש שהציעו לה. הזכיינית מיכל קורלנד מרי/מקס חלוצים בנהריה שהיתה חברת משפחה, הציעה לה לנסות ולהיות מתווכת. 

טלי נבהלה מהמספרים הגדולים שבעולם הנדל"ן, נבהלה מהאחריות העצומה של להיות עצמאית, אחריות כלפי עצמה, משפחתה ולקוחותיה. "אני לא מבינה בזה כלום, מאיפה מתחילים?"

לאחר מס' פגישות ובדיקות, חברה טלי למשרד רי/מקס תגלית בכרמיאל, כאשר נח איציקזון הזכיין חשב על הרעיון שתהיה שותפה של מתווך מנוסה וותיק במשרד. לאחר המון חששות ועיכובים, טלי החליטה ללכת על זה ובעזרתו של מוטי מרדכי, השותף, התחילה ללמוד את העסק. "מוטי, הוא הבי"ס הכי טוב שיכולתי לבחור לעצמי". "עם תמיכה מקצועית ואישית של רי/מקס כרמיאל לא היתה לי אפשרות ליפול. ולא הכל הלך חלק כמובן, אני זוכרת עד היום משפט של מוטי "זה לא זוהר כמו שזה נשמע, אבל אם את בעיניין ותהיי נחושה ותתמידי – את תצליחי!" ". 

טלי, עם הרבה פחד ולחץ, התחילה ללמוד את העסק בנחישות, חריצות והתמדה. היא השכילה להבין שהיכולות והחוזקות שלה כבן אדם וכאשת חינוך יכולים לעזור ולתרום לה, היא אומנם מתווכת בתחילת דרכה, אבל הידע והניסיון שצברה בחיים הם שלה ולזכותה. היא מצאה קווי דמיון משיקים בין עולם החינוך לעולם התיווך "גייסתי את כל המשאבים שלי כפרסונה, יחד עם התמיכה של המשפחה, המשרד והשותף לעבודה החדשה". 

"אם בהתחלה, הרגשתי שזה גדול עלי, אני לא מאמינה לעצמי, איך אחרים יאמינו לי? מי אני שאתלה שלט עם תמונה שלי על דירה למכירה?"

היום, היא נזהרת להתגאות, אבל מודה שכבר מכירים אותה ושהיא מצליחה.

את היכרותה עם יישובי משגב ניתבה לעולם התיווך, זו אזור ההתמחות שלה והיא מספקת ללקוחות שלה הרבה מעבר למציאת או מכירת דירה. "אני עוזרת עם מסגרות החינוך מתווכת בין אנשים ומקלה על כל מה שאני יכולה בדרך, הכל בשביל לעזור ללקוח".

טלי, לא נחה לרגע, לא על זרי הדפנה ולא בכלל. היא לומדת, מתפתחת ומתמקצעת. בחריצות והתמדה, היא מתאמנת כל הזמן. היא מבינה שאין קיצורי דרך ומודה שלא תמיד זה קל והחיים מכתיבים גם תקופות של חוסר וודאות ואי יציבות. "אבל בנחישות ויצירתיות אם צריך, זה אפשרי – בתקופת הקורונה מצאתי את עצמי מוציאה חוברת מתכונים, עוזרת בתוכניות חינוך לילדים, הכל כדי להמשיך ולעבוד, להישאר בתודעה של האנשים".

"התמיכה של רי/מקס ישראל ורי/מקס כרמיאל היא צמודה ומעשירה, לדוגמא בקורונה, הם ישר מצאו רעיונות ופתרונות איך לצלוח את התקופה, מייד עברנו לאימונים היברדיים או דיגיטליים לגמרי ואכן, עשינו חייל בזמן שהרבה מאד לא מצאו את מקומם". גם היום היא ממשיכה ללמוד ולהתפתח, היא מתאמנת באופן קבוע באימוני הבוקר של גיל לי-רן ומקפידה להתמיד. טלי מככבת בכל טקסי המובילים של רי/מקס ועושה חייל וכבוד למקצוע.

היום, בהרבה ענווה וצניעות כלפי עצמה וכלפי הסביבה, היא כבר מלאת ביטחון, היא יודעת שהיא טובה ואיכותית ומאושרת על השינוי שעשתה. 

 

הסיפור של טלי, הוא אחד מתוך עשרות סיפורים של חברי רשת רי/מקס שעשו הסבת מקצוע והשתלבו כמתווכים ו/או זכיינים. כולם, הטיבו להשתמש בידע, ניסיון ובחוויות העבר והשכילו לנתב אותם לעבר קריירה חדשה ומוצלחת. 

טלי עזרא

054-647-9759

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר