מקסלייף

מקסלייף – המיני-מותג המשותף לרי/מקס ישראל ועמותת גדולים מהחיים.

02/01/2013

על מנת להעצים את שיתוף הפעולה בין רי/מקס בישראל וגדולים מהחיים הוחלט על השקה של מותג משותף (מיני-ברנד) שיאפשר לשווק את הרעיון והתוכן מאחורי החיבור האסטרטגי, ולסייע ברתימת חברי הרשת לעשייה החברתית המבורכת.

המותג "מקסלייף", שעוצב בהתנדבות ע"י משרד הפרסום למל-כהן, מלווה כיום את מרבית הפרסומים של רשת רי/מקס, וכן ניתן לראותו מופיע כיום גם בפרסומים עצמאיים של חלק מזכייני וסוכני הרשת שבחרו בכך. 

המותג החדש מאפשר יצירת הזדהות ובולטות סביב המעורבות הקהילתית, ויצירת מומנטום של התגייסות בקרב חברי הרשת. "אני חונכתי על מתן בסתר ובהחלט מבין את הקונספט הזה" מספר ברנרד רסקין מנכ"ל הרשת, "אבל בתחום העסקי יש משמעות לניראות של התרומה. זה מייצר מודעות וטרנד חברתי, מה שמוביל לתרומות נוספות – תהליך שבסופו של דבר משרת את העמותה ואת הקהל בו היא מטפלת".

רי/מקס ישראל החליטה להוקיר באופן מיוחד את חברי הרשת המחליטים לתרום מכיסם לגדולים מהחיים, וזאת מתוך הבנה כי יש להעריך כל תרומה וכי המעורבות הקהילתית אינה מובנת מאליה. לשם כך הוקמו מועדוני תורמים בהתאם לסכום התרומה השנתי המצטבר, הן עבור סוכנים והן עבור זכיינים. המועדונים דורגו לפי שלוש רמות – מקסלייף סילבר, מקסלייף גולד ומקסלייף פלטינום.

גם לקוחות הקצה נהנים מהשת"פ עם "גדולים מהחיים". כנגד תרומות של מעל 100 ₪ מתוך עסקה, תופק תעודת הוקרה ע"י רי/מקס ישראל עבור הלקוח, המעדכנת אותו כי הסוכן החליט לבצע תרומה לעמותת "גדולים מהחיים", מתוך העמלה ששילם הלקוח. התעודה תשלח ע"י רי/מקס ישראל למשרד, מה שיאפשר לסוכן להעניק אותה ללקוח באופן אישי.

אנחנו מאמינים ששיתוף פעולה זה יאפשר לכולנו להחזיר לקהילה ולעזור לאוכלוסייה הזקוקה לכל סיוע אפשרי.

בהזדמנות זו ברצוננו לומר תודה לאלי שחף מחברת פרופיילסופט על הסיוע בהקמת המידע לגבי המעורבות החברתית באתר

האינטרנט של רי/מקס.

 

לצפיה בחדשות נוספות