דלג לתוכן הראשי

בלוג

ירין רוגל, בן 24 מרי/מקס 770 בעפולה

תיווך לצעירים

זהו, השתחררת, כבר לגמרי ברשות עצמך. מצד אחד בא לך לטרוף את העולם, מצד שני ההבנה שצריך לחשוב על העתיד שלך.

להמשך קריאה

שינוי קריירה באמצע החיים

כבר שנים אומרים לך שזה תפור עליך, בול בשבילך. כולם עושים היום הסבה מקצועית, תיווך נדל"ן זה הדבר היום. "אבל טוב לי, נח לי, למה לצאת מהאזור הבטוח? מאזור הנוחות?. עכשיו להתחיל מההתחלה משהו חדש?" זה מפחיד, מלחיץ ובעיקר שונה.

להמשך קריאה

הסבת מקצוע

הגעת לגיל שמיצית, זה לא חייב לבוא עם איזה גיל עגול או משבר טראומתי. השגרה שוחקת, המשכורת לא מספקת, המח מתנוון, כבשת את כל היעדים שהצבת לעצמך, הגעת לתקרת זכוכית כזאת או אחרת, או שפשוט נמאס לך, בא לך שינוי, זה בסדר ולגיטימי.

להמשך קריאה

תיווך עבודה לאמהות

העבודה המרכזית שלך היא להיות אמא. לא משנה בני כמה הילדים, את סביבם. הם והבית מעסיקים אותך ואין לך תחליף. אפשר לקנות עזרה בכסף, אבל את יודעת שאת צריכה להיות שם או לפחות בשליטה על הדברים גם אם מרחוק. זה קשה, זה מורכב, זה אינטנסיבי. ובעיקר מאד תובעני. את יכולה לארגן יום לפרטי פרטים וברגע אחד הכל משתנה שהגננת מתקשרת מהגן...

להמשך קריאה

מועדי ההרשמה לבחינות של מבחן המתווכים

מועדי ההרשמה לבחינות של מבחן המתווכים לשנת 2021, 2022

להמשך קריאה

כמה אתם יודעים על שיווק בעזרת סרטון באינטרנט?

הידעתם כי שיווק בסרטונים הוא אחת משיטות השיווק החזקות ביותר בימים אלו? האם אתם יודעים כמה חשוב לעשות סרטונים בכדי להצליח בשיווק אינטרנטי?

להמשך קריאה

רישיון תיווך נדל"ן - כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

מהו רישיון תיווך נדל"ן ואיך הוא קשור לקריירה שלך? כמעט כל אחד מבעלי המקצוע שאנו פוגשים מדי יום דורשים רישיון עבודה וזקוקים לרישיון תקף לפי חוק על מנת לעבוד.

להמשך קריאה

תזרים המזומנים - כלי ניהולי

באנגלית ישנו ביטוי האומר כי Cash is King. מבלי שנדון בנכונות האמרה, אין ספק כי המזומנים הם החמצן שמאפשר את הפעילות התקינה של העסק. לפיכך, ניהול תזרים מזומנים הוא אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחה או כשלון עסק.

להמשך קריאה

הקריירה העצמאית שלך בנדל"ן מתחילה עכשיו!

לייעוץ והכוונה יש למלא פרטים וניצור קשר בהקדם:
רי/מקס ישראל
מרכז מסחרי שוהם,
שדרות עמק איילון 30, כניסה B או C, קומה 3
שוהם, ת.ד. 1701, מיקוד 6083530
טלפון: 03-9722-333 | 1-800-211-311
פקס: 03-9722-330
info@remax.co.il
להתאמות נגישות במידת הצורך למי שזכאי על פי דין יש לפנות לרכז הנגישות, ניצן רסקין, במייל: Nitzan.raskin@remax.co.il, או בטלפון 03-9722333 זמן סביר לפני הקורס.
זכויות היוצרים באתר ובכל מודול אחר הקשור עם האתר, שייכות באופן בלעדי לרי/מקס ישראל. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להפיץ, למכור או לשנות חלקי מידע המופיעים באתר זה, ללא אישור מראש ובכתב של רי/מקס ישראל. האחריות לשימוש באתר תחול על המשתמשים/גולשים בלבד.
2024 © אימפקט פיתוח נכסים בע"מ.
כל הזכויות שמורות. | כל משרד בבעלות פרטית ומנוהל עצמאית | הצהרת נגישות | השימוש באתר כפוף לתנאי השימוש | מפת האתר