רי/מקס בעיתונות

תקציר

המותג רי/מקס בישראל הוכתר כ- Superbrands בישראל לשנת 2016 בשנה השנייה ברציפות

המותג רי/מקס בישראל הוכתר כ- Superbrands בישראל לשנת 2016 , זו השנה השנייה ברציפות, על ידי ארגון Superbrands הבינלאומי, הפועל ב-70 מדינות וגם בישראל.

12/07/2016

המותג רי/מקס בישראל הוכתר כ- Superbrands בישראל לשנת 2016 , זו השנה השנייה ברציפות, על ידי ארגון Superbrands הבינלאומי, הפועל ב-70 מדינות וגם בישראל.

התואר Superbrands – "מותג-על" – הינו התואר הבינלאומי היוקרתי והנחשב ביותר בעולם, שמוענק למותגים ולמנהלים על הצטיינות שיווקית וניהולית בסטנדרטים עולמיים.

התואר היוקרתי מעיד על עוצמת הקשר שיצר המותג בינו לבין הצרכנים במדינה, ועל העובדה כי המותג מספק לצרכנים תועלות מוחשיות ורגשיות יותר ממותגים אחרים.

בתמונה: יו"ר רי/מקס ישראל, ברנרד ריסקין ומנכ"ל סופרברנדס ישראל ערן יסעור

צילום: יורם בן סעדון, "זוית אחרת"


על ארגון Superbrands הבינלאומי

ארגון ה-Superbrands הבינלאומי הוקם בבריטניה בשנת 1994 והיום הוא פעיל בכ-70 מדינות בכל רחבי העולם, במטרה להכיר ולהוקיר פעילות מיתוגית וניהולית מצטיינת, ולהעלות את רמת השיווק והמיתוג בעולם.

בישראל הארגון פועל מאז שנת 2009. בכל מדינה שבה הוא פועל, הארגון מזהה ומכתיר את המותגים ואת המנהלים, שהפגינו פעילות מיתוגית ושיווקית מצטיינת ומכתיר אותם כ-Superbrands – מותגי על.

כיצד מתבצעת הבחירה?

מודל הבחירה של Superbrands הוא אחיד בכל אחת מהמדינות בהן פועל הארגון, עם התאמות קלות הנעשות לשוק המקומי. התהליך מבוסס על המתודולוגיה הבינלאומית של Superbrands, ובישראל הוא מורכב משלושה שלבים:

 

  1. הרכבת רשימה של כל המותגים שפעלו בשנה האחרונה בישראל: מקומיים ובינלאומיים, מוצרי צריכה ושירותים, מותגי חברה ומותגים תאגידיים.
  2. דירוג המותגים על ידי צוות המומחים המורכב מכ-136 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים.
  3. מחקר צרכנים, שהם המחליטים למעשה מי מבין המועמדים הסופיים הם ה-Superbrands שלהם. את המחקר ערך מכון Market Watch למחקרי שוק וסקרי דעת קהל בהנהלת אבינעם ברוג, ושותפה של חברת המחקר הרב-לאומית Synovate

 

מותגי העל, שהצרכנים החליטו שהם ראויים לתואר משום שהם עברו את רף ההצטיינות שנקבע על ידי ארגון ה- Superbrands – מוכתרים כ- Superbrands של אותה שנה.

 

לצפיה בידיעות נוספות